Friday, February 10, 2006

发生什么事??

1。前天收到游鸿明的SMS。后来我们通电话,他说三月初会发片。这个星期会来新加坡度假。He is still as nice! Would meet him for coffee if 他有时间。因为每次去台湾,他都会 meet 我。

2。心血来潮 SMS 伟松,祝他演出成功,也顺道问候很久没见的 Julia Pang。后来伟松回电话,祝我发片顺利。He is still as nice! haha (词穷)


今天我跟了几个媒体朋友见面。感谢他们抽空访问我!包括:
1. 新明 的 Ying Min
2. Teenage 的 Jane
3. Today 的 Amelynn
4. 星期五周报 的 素君
5. 联合晚报 的 Chew Yan

感谢国贤在 972 访问我...我们聊了很多...

我今天将了很多话...

记者会结束时,华纳的 GM 给了我一个红包 。她和工作人员也一起买了一个《四叶草》的装饰送我,祝我发片顺利。我很感激!

今天可以说是我人生,很快乐的一天!

DOUNCH FORGET!!
I'll see you guys on Sat Night .. 7-9pm at Great World City
I will be singing 2 songs.
Bring along my CD if you are coming. See ya !!

Comments:
祝你发片顺利......

I will buy one for myself...
introduce to all my colleagues and friends...

有大家的支持
希望你有"幸福的感觉"
记得"大声唱歌"给大家听
"不要"遲疑, 相信你的付出,你的努力
大家不會看"不见"
你也可以是"刘x华"
绝对 SuperStar 的德江

I cant really do much for u...
definitely buy a CD to give u my support...
 
Thank you 你以行动支持。。!!
 
I couldn't make it on that day... But will get your CD when I'm back in town! And please... tell 游鸿明 that I'm a fan of his!

All the best on your Saturday's gig!
 
cool, i'm a fan of chris yu, haha... think he should be a nice guy too=)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

>