Wednesday, November 09, 2005

絕對 SuperStar

最近新加坡的Superstar冠軍陳偉聯在收歌詞。我也湊熱鬧﹐交了一首。
因為沒被選中﹐所以可以在這裡跟大家分享。。。

觸摸到的空氣﹐感覺有顏色。
可能也有愛﹐希望仍舊活著 。
我用內心一份光﹐為這世界做演出。
將一個空曠荒野增添﹐綠葉樹木。

你的心還痛嗎﹖外面世界冷嗎﹖
快進入我的虛幻世界﹐暫時稍作庇護.

讓我的堅強做一生的依附。
用我的力量化身做祝福。
披上為你準備的外衣﹐迎戰世間的苦。
如果你看到最後那道曙光﹐
記得轉告我多光鮮奪目。
任外面風雨吹亂你的人生旅途﹐不亂腳步

認識的世界雖然有些模糊。
只懂得有黑暗﹐其他沒接觸。
看到的人﹐怎麼也會一樣活得很盲目。
到不如留些空間讓自己幻想幸福。

時間到了該領悟﹐挫折過後做評估。
要擁有一顆不滅的心﹐做你的支柱。

Comments:
Like that still cannot be chosen, what can?!
 
Dear all

I posted this set of lyrics to share ... thats all..

There could be many reasons why it was not chosen but its not important anymore.
Do not speculate why it was not chosen UNLESS you are the one who rejected and and know exactly whats the reason.
If not, guessing is a painful game.
 
觉得做歌手就应该备有背歌词的本领吧。。。
挫折過後做評估,要擁有一顆不滅的心。
再接再厉! Oops, copyrights!! Haha...
 
when ur album out?
 
meaningful lyrics.

Thanks for sharing =)
 
Hi Dejiang,I was once ur listener when u were a DJ at FM88.3...

Nice lyrics written by u. When will your album be out? :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

>